Menu
KÉRJÜK, HOGY REGISZTRÁCIÓ ÉS RENDELÉS ELŐTT OLVASSA EL!
RENDELÉSHEZ SZÜKSÉGES FELTÉTELEK
A rendelés leadása telefonon vagy e-mailen keresztül történhet. 
A rendelés menete:
Önnek, ha rendelni szeretne, be kell jelentkezni, vagy regisztráltatnia kell magát rendszerünkben. /www.gyerekciposhop.hu/ A regisztrációhoz felhasznált adatokat csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, másnak nem adjuk át!(telefonszám, név, cím) Telefonos rendelés esetén is szükséges előzetes regisztráció!
Fontos, hogy új információkról, a legújabb termékeinkről, akcióinkról csak akkor értesül, ha feliratkozik hírlevelünkre! Hibás adatokból eredő téves teljesítésért nem vállalunk felelősséget, ezért kérjük, pontosan töltse ki a regisztrációs adatlapunkat! Amennyiben a bejelentkezéshez szükséges jelszavát elfelejtette, a regisztrált e-mail címe segítségével küldünk Önnek egy új jelszót. Ha bármilyen probléma adódik a regisztrációval kapcsolatban, kérjen segítséget valamelyik elérhetőségünkön! 
 
06-33-312-554
 
06-70-249-22-60
 
 
MEGRENDELÉS
Megrendelést csak regisztráció illetve bejelentkezés után tudunk fogadni.
A kosár tartalma bármikor módosítható, törölhető. Itt láthatja a megrendelés részleteit is.
A szállítási és számlázási adatokat Ön bármikor módosíthatja rendszerünkben.
A kosárba tesz gombra kattintva érvényesítheti megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A megrendelhető termék jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni.
A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!
A weboldalunk nem azonnali frissítésű, nem mindig a valós árukészletet mutatja, csak tájékoztató jellegű. Megrendelés után mindenkinek visszaigazoljuk rendelését, ha nem elérhető az adott méretű termék lehetőség szerint felajánlunk ugyanolyan méretű és árfekvésűt helyette. Megértésüket Köszönjük!
SZÁLLÍTÁS
A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. segítségével juttatjuk el Önhöz. 2-4 napon belül vállaljuk, hogy az árucikket átadjuk a MPL részére, aki a szállítást végzi.
Amennyiben valami miatt nem tudjuk időben teljesíteni a megrendelést telefonon vagy elektronikus Úton felvesszük Önnel a kapcsolatot. A megrendelés meghiúsulása esetén, vagy az esetleges szállítási késedelem miatt kártérítési kötelezettséget nem vállalunk!Csomagszállító partnerünk elérhetőségei:
        Magyar Posta Zrt.
        MPL Ügyfélszolgálat
        1540 Budapest
        Információ szolgáltatás, megrendelések, bejelentések fogadása:
        (06-1) 333-7777
        H-P 08.00-17.00 között
        EUV ügyben: (06-40) 31-32-33
        H-P 08.00-17.00 között
        fax:(06-1) 321-3210
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ÁRUÁTVÉTEL
Önnek van lehetősége a megrendelt termék személyes átvételére is. A megrendelés visszaigazolásától számított 4 munkanapig tudjuk félretenni a megrendelt árut, utána a megrendelést töröljük.
Futárszolgálattal történő szállítás esetén a megvásárolt termék árán felül szállítási költséget számítunk fel. Szállítási díjak: Utánvéttel: 1000Ft. A házhozszállítás költségét a megrendelt termék/termékekek/ súlya és mérete nem befolyásolja.
Előre utalással is fizethet. Figyelem! Csak telefonon történt egyeztetés után utalja át számlaszámunkra a megrendelés végösszegét.
Számlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-27577039 Fülöpné Pintér Mária
Banki előreutalásnál a kiszállítás díja 800-ft.
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba minden esetben adja meg a rendelés számát a pontos azonosítás érdekében!
Áraink magyar forintban értendők és az áfát tartalmazzák!
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
Megrendelés során a Vásárló élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített, "A távollevők között kötött szerződés" feltétel nélküli elállási jogával.//http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor/ Az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől. Ebben az esetben a gyerekciposhop webáruház köteles az ön által kifizetett teljes összeget legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A visszatérítés feltétele az áru visszaküldése. A csomag visszaküldésének költsége ebben az esetben a megrendelőt terheli. Az internetes webáruház tulajdonosa követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 
Vásárlási szándékától - indoklás és egyéb kötelezettség nélkül - rendelése feldolgozási folyamata során is elállhat. 
Elállási szándékát szóban/telefonon/, e-mailben is elküldheti a honlapunkon megtalálható elérhetőségünk egyikén.
GARANCIA
Hibáról akkor beszélünk, ha a termék minden körülmény figyelembevételével nem nyújtja azt a biztonságot, ami általában elvárható. Figyelembe kell venni a rendeltetésszerű használatot, a forgalomba hozás idejét és a termék árusításának körülményeit is.
A szavatosság jelentése: az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatáért meghatározott ideig való jótállás. Szavatosság esetén az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. 
A fogyasztó a termék meghibásodása esetén - meghatározott feltételek mellett - élhet szavatossági jogaival, amennyiben a termékre vonatkozóan nincs sem önkéntes, sem kötelező jótállás, vagy a jótállási idő már lejárt. Ezt biztosítja a fogyasztói szerződés keretében értékesített termékek szavatossági és jótállási igényének érvényesítéséről szóló 49/2003. GKM rendelet. 
A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2003. július 1-től 2 évre nőtt. (Ha a termék használhatóságának legkisebb időtartamát hatósági előírás, vagy kötelező műszaki előírás határozza meg (kötelező alkalmassági idő), és ez rövidebb, az igény érvényesítésére ez a határidő irányadó.) 
A vásárlástól számított első hat hónapban jelentkező hiba esetén a kereskedő köteles bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor nem volt benne a termékben, hogy a hiba nem a teljesítéskor is meglévő körülmények miatt keletkezett, hanem az áru rendeltetésellenes használata okozta. Az első hat hónapban a kereskedő köteles valamennyi költséget viselni. 
Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, hanem a fogyasztó közvetlenül fordulhat Nemzeti (NFH). 
Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be, nem tartós cikkeknél hat hónap után évül el a szavatossági igény, azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. 
Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél kettő év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság. 
A nem tartós használatra rendelt termékeknél (például: cipő, egyéb ruházati termékek stb.) a szavatosság alapján érvényesíthető jogok általános elévülése hat hónap. Ha a vásárló e hat hónap alatt menthető okból nem tudja szavatossági jogait érvényesíteni így különösen, ha a hiba jellegénél, avagy a dolog természeténél fogva hat hónapon belül nem volt felismerhető - szavatossági jogait a teljesítéstől (vásárlástól) számított egy évig érvényesítheti.
Ha a termék nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztót a következő szavatossági jogok illetik meg: 
a Ptk. 2003-as módosítása a fogyasztók számára előnyös irányba változtatta meg a jogérvényesítés sorrendjét. A korábbi szabályozás szerint a fogyasztó elsősorban a hiba kijavítását, illetőleg megfelelő árleszállítást kérhetett, és csak abban az esetben kérhette az áru kicserélését, ha a hiba nem volt rövid idő alatt (8 napon belül) értékcsökkenés nélkül kijavítható, vagy a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem volt lehetséges. 
Egyrészt az új szabályozás alapján a fogyasztó már első körben választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem feltétele a javíthatatlanság. A fogyasztó választási lehetősége csak akkor korlátozott, ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a kereskedő készletében) vagy ha a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (pl. azonnal és minimális költségigénnyel járó javíthatóság esetén). 
Másrészt az szabályozás alapján a szavatossági jogok érvényesítésének sorrendjében második helyre került az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak. 
SZERZŐDÉS
Ön a megrendelés elküldésével, és a gyerekciposhop által történt visszaigazolással szerződés jön létre a 17/1999.( II.5.)  Korm. rendelet alapján, / http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor / Fülöpné Pintér Mária ev./ 2510 Dorog Baross G ltp. 20. adószám: 63131316-2-31/ mint szállító, valamint a Megrendelő, mint Vevő között.
-A szerződés tárgya a Fülöpné Pintér Mária által üzemeltetett gyerekciposhop internetes áruházában található valamennyi árucikk.
- A Szállító köteles a Vevő által megrendelt terméket, a megrendelésen megadott szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval az egyeztetés céljából.
-A Szállító lehetőséget biztosít a megrendelt termék Személyes átvételére ,rendszeres napi nyitva tartással működtetett üzletében. /2500 Esztergom Széchenyi tér 17, nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9-17-óráig, szombaton 9-12-óráig/Ebben az esetben a Szállító szállítási költséget nem számít fel.
- A Vevő köteles az általa megrendelt és a megadott címre kiszállíttatott árut átvenni. A vételárat, mely tartalmazza a termék árát és a szállítási költséget az átvételkor köteles megfizetni. A csomag szállítónál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.
-A vásárló részére kiállított számlát minden esetben a küldeményhez mellékeljük.
- Vevő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, de ebben az esetben köteles, azt a Szállítónak visszaszolgáltatni sérülés és használatmentes állapotban, és az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket megfizetni.
-A szállító és a vevő között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek. Nem kerül iktatásra, így papír alapon a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
a-az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Komárom-Esztergom Megyei Bíróság illetékességét kötik ki.
-Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
-A megrendelés elküldésével a vevő nyilatkozik, hogy jelen vásárlási feltételeket megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.